Welcome, Guest. Please login or register. Did you miss your activation email?
collapse collapse
* How to Download?
How to Download

* User Info
 
 
Welcome, Guest. Please login or register. Did you miss your activation email?


* Lolitannia @ Twitter

* Who's Online
  • Dot Guests: 7
  • Dot Hidden: 0
  • Dot Users: 1
  • Dot Users Online:

Changed Twitter Account Link To

http://twitter.com/holylolikingdom

xx Lttle Busters! the 4-Koma Chapter 44+
Kuro vi Lolitannia
Yesterday at 09:25:03 PM by Kuro vi Lolitannia
Views: 20 | Comments: 0


"Gacha Is Bad Civilization"
MegaDirect DownloadRead Online
DON'T ABUSE OUR DIRECT LINK AND ONLINE READER
IF POSSIBLE PLS DL FROM MEGA LINK OR READ ONLINE @ BATOTO.NET

This chapter is from magazine and not in Tankoubon. That's why it says chapter 44 in the title. In the magazine there are total of 49 chapters instead of 47 like in the tankoubon and yes, that means there is another chapter that is the continuation of this.

Almost 3 years have passed since the last chapter is uploaded and scanslated by us. I feel a bit nostalgic... BUT I CANNOT KEEP FEELING SAD! I NEED TO WORK ON FGO'S HALLOWEEN EVENT! FUCK!

Enjoy another chapter of the first serie scanslated by Lolitannia!

CREDITS
Spoiler for Hiden:
Translator : 21383013543330
Other Stuffs : Kuro vi Lolitannia
...


Boxloli Little Busters! EX The 4koma Chapter 17
Kuro vi Lolitannia
October 16, 2017, 06:36:29 AM by Kuro vi Lolitannia
Views: 42 | Comments: 0


"RIP Grape-kun"
MegaDirect DownloadRead Online
DON'T ABUSE OUR DIRECT LINK AND ONLINE READER
IF POSSIBLE PLS DL FROM MEGA LINK OR READ ONLINE @ BATOTO.NET

4 years since last chapter. Shall we make it 5 years for chapter 19?
Just joking... 21383013543330 gimme new translation and raw pls~~~

CREDITS
Spoiler for Hiden:
Translator : 21383013543330
Cleaner : Kuro vi Lolitannia
Typesetter : Kuro vi Lolitannia
Proofreader : y0k41
Quality Checker : Kuro vi Lolitannia
...


xx Very Important Newa
Kuro vi Lolitannia
July 19, 2017, 02:20:25 AM by Kuro vi Lolitannia
Views: 224 | Comments: 1


BACK TO THE GRAVEYARD THEN


xx Kud Wafter Chapter 12
Kuro vi Lolitannia
March 01, 2017, 12:19:39 PM by Kuro vi Lolitannia
Views: 1129 | Comments: 4


"THICC Kud? Yes Please"
MegaDirect DownloadRead Online
DON'T ABUSE OUR DIRECT LINK AND ONLINE READER
IF POSSIBLE PLS DL FROM MEGA LINK OR READ ONLINE @ BATOTO.NET

...This chapter took so long to be released (3 years) that the translator went MIA already... ChickenWingz, wherever you are now, I hope you finally satisfied to see your hardwork released. Sorry man.

Btw I just bought Jojo's Bizarre Adventure Eyes of Heaven and The Witcher 3 GOTY Edition for my PS4 so I'm pretty sure I'll be lazy again lol. Yeah yeah I know I'm so fucking late playing those games, but I finally got my vacation guys, cut me a break.

Enjoy plotless moe goodies of Kud!


CREDITS
Spoiler for Hiden:
Translator : ChickenWingz
Cleaner : AtrumVentus
Typesetter : Kuro vi Lolitannia
Proofreader : y0k41
Quality Checker : Kuro vi Lolitannia
...


xx Brand New Facebook Page
Kuro vi Lolitannia
February 07, 2017, 11:46:42 PM by Kuro vi Lolitannia
Views: 425 | Comments: 2


"Disclaimer: Trump is not my president"


It has been quite a while since we last has a facebook page. So here it is!
Any new releases will be updated there and in our twitter like usual.

Link : https://www.facebook.com/holylolikingdom

If any of our Commandant, which are y0k41 and numbers, interested in managing the page and twitter as well, PM me with your facebook account and I'll add it as admin (and will give you our twitter password).

...





* No. of Lurkers
free counters

* Top Poster
Kuro vi Lolitannia Kuro vi Lolitannia
1518 Posts
alex alex
1223 Posts
BrokenSalvation BrokenSalvation
818 Posts
y0k41 y0k41
775 Posts
Kageryuu Kageryuu
701 Posts

* Recent Posts
Re: hi i'm tea-tan by alex
[Yesterday at 09:37:31 PM]


Lttle Busters! the 4-Koma Chapter 44+ by Kuro vi Lolitannia
[Yesterday at 09:25:03 PM]


Re: hi i'm tea-tan by Theadonn
[Yesterday at 11:05:52 AM]


Re: hi i'm tea-tan by y0k41
[October 17, 2017, 08:53:10 AM]


Re: hi i'm tea-tan by alex
[October 16, 2017, 01:29:54 PM]